مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-24اجتماعي

بیش از 60 هزار دانش آموز در فارس از گوشی و تبلت محرومند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که علی رغم تلاش های انجام شده برای تامین نیازهای دانش آموزان به ابزارهای الکترونیکی آموزش مجازی، هنوز بیش از 60 هزار دانش آموز از داشتن گوشی و تبلت، - ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که علی رغم تلاش های انجام شده برای تامین نیازهای دانش آموزان به ابزارهای الکترونیکی آموزش مجازی، هنوز بیش از 60 هزار دانش آموز از داشتن گوشی و تبلت، محروم هستند.

فرهاد اسماعیلی چهارشنبه 6 اسفند در آیین اهدای تبلت به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در شیراز، با اشاره به اینکه 850 هزار دانش آموز در فارس مشغول به تحصیل هستند، گفت: حدود 20 درصد از دانش آموزان یعنی معادل 90 هزار نفر فاقد گوشی همراه و تبلت بودند که با تامین 20 هزار دستگاه گوشی و تبلت، بخشی از این نیاز مرتفع شد و هنوز بیش از 60 هزار گوشی و تبلت نیاز داریم.

اسماعیلی با بیان اینکه یکی از مهمترین مولفه های کمک مومنانه نحوه توزیع کمک است، گفت: وقتی آموزش، سیاست و حتی مناسک دینی ما تحت الشعاع بیماری کرونا قرار گرفت، همگان تلاش کردند تا اصل قضیه متوقف نشود.

او با بیان اینکه وقتی گفته می شود دین اسلام و شیعه پیش رو است در همین بحران ها این گفته مصداق پیدا می کند، افزود: در بحران کرونا معلمان به خوبی درخشیدند، بحرانی که ممکن بود دانش آموزان از تحصیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 60 هزار دانش آموز در فارس از گوشی و تبلت محرومند

بیش از 60 هزار دانش آموز در فارس از گوشی و تبلت محرومند