مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-24سياسي

روستاها مقصد نخست کتابخانه های سیار باشد


ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از با بهره گیری از کتابخانه های سیار از روستاهای شهرستان آغاز و به تمام نقاط شهرستان کاشان گسترده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، علی اکبر مرتضایی امروز در سومین نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان اظهار کرد: روستا محل توسعه و کارآفرینی است که به دلیل مسافت با شهرها، لازم است ایجاد کتابخانه در روستاها در دستور کار قرار گیرد و کتابخانه های سیاری که ایجاد می شود، مقصد نخست آن ها روستاهای شهرستان باشد.

فرماندار ویژه کاشان گفت: برای گسترش فرهنگ کتاب خوانی در بین روستاییان، ابتدا نیازسنجی هایی صورت گرفته و کتاب های موردنیاز به جوانان و نوجوانان تهیه و به آنان هدیه شود تا پیش زمینه ای برای جذب آن ها به کتاب خوانی فراهم گردد.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کاشان در ادامه افزود: گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در کاهش معضلات اجتماعی و بزه کاری نقش مؤثری خواهد داشت که با اقدام مؤثر و مفید جوانان اوقات فراغت و زمان های طلایی خود را به کسب علم و دانش و مهارت های لازم اختصاص می دهند.

وی خاطرنشان کرد: عید نوروز امسال نیز کشور و شهرستان کاشان با شرایط کرونا یی مواجه است که بر اساس ضرورت محدودیت هایی برای کاهش تردد و ممنوعیت ها اعمال می شود که ایجاد کتابخانه های سیار در سطح شهرستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاها مقصد نخست کتابخانه های سیار باشد

روستاها مقصد نخست کتابخانه های سیار باشد