مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-24اقتصادي

ارتقا درگاه های غیرحضوری در مخابرات ایران برای رضایتمندی مشتریان


از دیگر عوامل بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص هایی مانند سطح سرویس 2020، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه های غیرحضوری است که در حال باز تعریفی جدید از این شاخص ها و متناسب با نیازهای جدید مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، مجید سلطانی صبح امروز در نشست با مدیران ستادی مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت: با ارائه طرح های مختلف در مخابرات ایران به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: مزیت این طرح ها این است که ضمن افزایش سهم بازار به مشترکین مخابرات، با ایجاد تنوع در خدمات، قدرت انتخاب بیشتری نیز به مشتریان داده شود.

وی تصریح کرد: ارائه خدماتی که منجر به رضایت مشتریان می شود برای ما مهم است و با ایجاد کارگروه هایی در شرکت مخابرات ایران، به شکل هفتگی یک سری شاخص ها در این بخش بررسی می شود.

وی ادامه داد: در راستای ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان مخابرات، بهبود شاخص های کیفی شبکه مانند Paket Loss ،paye Load Time ،Latency، Jitter را دنبال می کنیم.

سلطانی ادامه داد: از دیگر عوامل بر رضایتمندی مشتریان، بهبود و توجه حداکثری به شاخص هایی مانند سطح سرویس 2020، توجه به نیازهای مشتریان و پاسخگویی مناسب با ارتقا درگاه های غیرحضوری است که در حال باز تعریفی جدید از این شاخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا درگاه های غیرحضوری در مخابرات ایران برای رضایتمندی مشتریان

ارتقا درگاه های غیرحضوری در مخابرات ایران برای رضایتمندی مشتریان