مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-24ورزشي

در ورزش اصفهان تفکیک جنسیتی نداریم


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در اجرای سند راهبردی ورزش استان اصفهان در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت ها تفکیک جنسیتی نداریم.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در اجرای سند راهبردی ورزش استان اصفهان در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت ها تفکیک جنسیتی نداریم.

سیدمحمدطباطبایی امروز( چهارشنبه- 6 اسفندماه) در مراسم تجلیل از نواب رییس هیئت های ورزشی استان اصفهان و هم اندیشی ورزش بانوان استان که با حضور مهین فرهادی زاده معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و نواب رییس هیئت های ورزشی و رسانه در هتل کوثر برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال گذشته با شیوع ویروس کرونا شرایط نامطلوبی در جهان ایجاد شده است.

شرایط به گونه ای پیش رفت که حوزه ورزش آسیب های بسیار جدی دید و هر زمان که آمدیم برنامه ای اجرا کنیم با تعطیلی های مکرر ستاد ملی مبارزه با کرونا مواجه شدیم، از سوی دیگر سیاست ها و اهداف ورزش نیز در این شرایط باید پیگیری می شد.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات این شرایط، افزایش فقر حرکتی و تعطیلی زنگ ورزش بود، افزود: در حوزه ورزش قهرمانی و حرفه ای یکی از استان های پیشرو بودیم و قهرمانان و ملی پوشان زیادی داشتیم، بنابراین یک اندیشه خوب می طلبید سال جدید را با چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ورزش اصفهان تفکیک جنسیتی نداریم

در ورزش اصفهان تفکیک جنسیتی نداریم