تجارپ، نسل جدید تجارت الکترونیک و پاسخ به چالش های کاربران آنلاینبا وجود این که اکوسیستم تجارت آنلاین از انواع وبسایت های همکاری در فروش، بازارگاه ها و سامانه های فروشگاه ساز اشباع شده، اما هنوز بسیاری از چالش های خریداران و فروشندگان آنلاین بدون پاسخ باقی مانده اند. چالش هایی که باعث شده اند 70 درصد صاحبین کسب و کار کشورمان هنوز فرصت ورود به فضای اینترنت را نداشته باشند. حتی برای برخی از کسب و کارها، گسترده تر شدن امکان حضور در فضاهای آنلاین باعث افزایش این زحمت ها و چالش ها هم شده است. به این معنا که برای ثبت محصولات در وبسایت های بیشتر، لازم است که کسب و کارها محتوای بیشتری تولید کنند و برای به روزرسانی قیمت ها و موجودی کالا نیز زمان بیشتری را اختصاص دهند. البته چالش هایی که خریداران و فروشندگان در فضای اینترنت با آن مواجه هستند به این موارد محدود نمی شود و مسائلی از قبیل کوتاهترین زمان تحویل، پیدا کردن کالا در نزدیکترین محل به خریدار و یا پرسیدن سوالات تکمیلی از فروشنده هم از جمله نیازهای برآورده نشده در فروشگاه های آنلاین محسوب می شوند. آسیب های تجارت آنلاین و راه حل تجارپ بنیانگذاران تجارپ ، آقای مهندس امین علی بلندی و همکار و همسر ایشان خانم مهندس ثریا محمدعلیزاده، با همکاری چند تن از دوستان خود، از ابتدای سال 1398 برای پیدا کردن راه حل این مشکلات دست به کار شدند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |