مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:102021-02-24سياسي

در آستانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم


فرمانده ستاد مقابله با کرونای تهران بزرگ با بیان اینکه در آستانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم، گفت: خوشبختانه منطقه 19 موفق ترین الگوی اجرای طرح شهید سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی در مراسم آخرین مرحله از طرح بزرگ شهید سلیمانی افزود: منطقه 19 به عنوان یکی از موفق ترین الگوهای اجرای شهید سلیمانی انتخاب شده است که 270 هزار نفر سکنه و 12 محله دارد.

وی افزود: با وجود همه سختی ها بعد از 93 روز تلاش شبانه روزی موفقیت های چشمگیری با اجرای طرح شهید سلیمانی در این منطقه به دست آمده است.

زالی افزود: این منطقه از منطقه داغ پرخطر با اجرای طرح سلیمانی به منطقه کم خطر تبدیل شد و در انجام تست های سریع، پیشتاز است.

وی گفت: استفاده بهینه از ظرفیت آموزش پرورش و سامانه شبکه شاد برای تبلیغ برنامه های بهداشتی از کارهای خلاقانه و موفق در منطقه 19 بوده و برنامه ریزی برای شکل گیری کار تیمی از دیگر اقدامات است.

زالی افزود: یگان های هلال احمر هم در کنار دیگر بخش ها همکاری بسیاری خوبی در کنترل بیماری کرونا داشتند و در میدان میوه و تره بار میزان تردد بسیار بالاست، بنابراین نقطه سوق الجیشی بهداشتی و نیازمند نظارت های بهداشتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در آستانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم

در آستانه شکل گیری شبه طغیان ملی کرونا هستیم