مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-24سياسي

در برگزاری انتخابات باید از هرگونه کلی گویی اجتناب شود


برگزاری انتخابات باید براساس مُر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: برگزاری انتخابات باید براساس مُر قانون بوده تا انتخاباتی سالم و در تراز اصفهان برگزار شود.

حسین سیستانی، در نخستین جلسه ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان اصفهان، با بیان اینکه انتخابات مهم ترین رویداد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور است، اظهار کرد: سه مقوله انتخابات، امنیت و سلامت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انتخابات در عرصه داخلی و خارجی کشور بسیار تأثیرگذار است.

وی افزود: جلسات ستاد امور اجرایی انتخابات باید به طور مرتب برگزار و روند انجام امور انتخابات رصد و پیگیری های لازم انجام شود.

فرماندار اصفهان به نقش محوری و بنیادی فرمانداری در اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت: علاوه بر مباحث سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، امور اجرایی به عنوان یکی از مقوله های بسیار مهم است که نحوه و چگونگی آن باید مشخص و واحدهای ذی ربط در این راستا، اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فرمانداری اصفهان، سیستانی با تأکید بر لزوم توجه به چگونگی بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو، افزود: در برگزاری انتخابات باید از هرگونه کلی گویی اجتناب و اعضای اجرایی انتخابات با برنامه ریزی مدون و طبق زمان بندی، عمل کنند تا ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برگزاری انتخابات باید از هرگونه کلی گویی اجتناب شود

در برگزاری انتخابات باید از هرگونه کلی گویی اجتناب شود