مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 10:452021-02-24سياسي

نقش پدران شهدا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: نقش پدران شهدا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند و قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر چهارشنبه ششم اسفندماه به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر با خانواده های شهدا به صورت مجازی ملاقات کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هرساله می توانستیم مراسم باشکوهی جهت تکریم از پدران آسمانی و پدران شهدا برگزار کنیم که امسال متأسفانه با شرایط حاکم بر جامعه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا امکان ملاقات حضوری را نداشتیم.

انصاری فر بابیان اینکه در هر شرایطی به دنبال ملاقات با خانواده های شهدا هستیم، گفت: ملت سرافراز ایران اسلامی، خاطره جان فشانی و ازخودگذشتگی شما را هرگز فراموش نمی کند، بی شک تعظیم و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران وظیفه همه آحاد ملت است.

وی خانواده های شهدا را بزرگ ترین سرمایه های معنوی این انقلاب و ملت خطاب کرد و افزود: اگر این سرمایه ها در جامعه حفظ شود بسیاری از ارزش های انقلاب در جامعه شکوفا خواهد شد و جامعه، راه توسعه و پیشرفت را با سرعت وصف نشدنی طی خواهد کرد.

انصاری فر با اشاره به نقش ارزشمند پدران شهدا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: نقش پدران شهدا در تربیت فرزندان ارزشمند و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش پدران شهدا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند است

نقش پدران شهدا در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت ارزشمند است