مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-24اجتماعي

70 اکیپ آماده رفع قطعی آب، برق و گاز هستند/ کلیه محورها باز است


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه با توجه به بارش برف تاکنون قطعی آب و برق و گاز نداشتیم، عنوان کرد: 70 اکیپ زیرساختی در سطح استان آماده باش هستند و قطعی ها را رفع می کنند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه با توجه به بارش برف تاکنون قطعی آب و برق و گاز نداشتیم، عنوان کرد: 70 اکیپ زیرساختی در سطح استان آماده باش هستند و قطعی ها را رفع می کنند.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف سنگین در استان گیلان، اظهار کرد: موج بارش ها از غرب استان آغاز شده و به سمت مرکز و شرق در حرکت است لذا از پنج بامداد امروز در آستارا و رضوانشهر بارش داشتیم.

وی با بیان ایکه 1000 رابط مدیریت بحران در سطح شهرستان های گیلان به صورت آنلاین با هم در ارتباط هستند، تصریح کرد: براساس هماهنگی های صورت گرفته همه امکانات و تجهیزات استان را بسیج کردیم و خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان، از باز بودن کلیه محورهای استان خبر داد و تصریح کرد: به جز محور پونل - خلخال که در این ایام سال مسدود است، کلیه مسیرها باز بوده و تردد با زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 اکیپ آماده رفع قطعی آب، برق و گاز هستند/ کلیه محورها باز است

70 اکیپ آماده رفع قطعی آب، برق و گاز هستند/ کلیه محورها باز است