مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-24سياسي

خروج قرآن از مهجوریت برنامه ریزی جدی می طلبد


رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که دو ماه تا ماه رمضان سال آینده فرصت باقیست، تاکید کرد: مسئولان باید از اکنون برای برنامه ریزی لازم در راستای خروج از مهجوریت قرآن به صورت جدی بسیج شوند.

- ایسنا/یزد رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که دو ماه تا ماه رمضان سال آینده فرصت باقیست، تاکید کرد: مسئولان باید از اکنون برای برنامه ریزی لازم در راستای خروج از مهجوریت قرآن به صورت جدی بسیج شوند.

حجت الاسلام محسن قرائتی امروز چهارشنبه ششم اسفندماه به صورت ویدئو کنفرانسی در اجلاسیه استانی نماز که به منظور تجلیل از فعالان این بخش در سالم کوثر استانداری یزد برگزار شد، نماز را اولین دستور خدا به پیامبران و آخرین وصیت انبیا خواند و اظهار کرد: قرآن کریم برای ذکر دو مصداق یعنی نماز و قرآن بیان شده و کسی که نسبت به قرآن و نماز بی توجه باشد، در زندگی دچار مشکل می شود.

وی در رابطه با قران نیز با اشاره به این که دو ماه تا ماه رمضان سال آینده فرصت باقیست، تاکید کرد: مسئولان باید از این فرصت برای برنامه ریزی در راستای خروج قران از مهجوریت استفاده کنند و اگر قرار است برای قرآن اقدامی صورت گیرد از حالا تصمیم گیری شود.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این که قرآن کریم به خوبی در جامعه عرضه نشده، خاطرنشان کرد: اسلام برای تمام امور زندگی، برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج قرآن از مهجوریت برنامه ریزی جدی می طلبد

خروج قرآن از مهجوریت برنامه ریزی جدی می طلبد