مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-24بين الملل

نتانیاهو برای اولین اقدام ضدبرجامی آستین بالا زد


رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند که نتانیاهو به دنبال تشکیل تیمی برای ممانعت از انجام مذاکرات میان دولت بایدن و ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، پایگاه خبری عربی 21 نوشت: باراک رافید، نویسنده و روزنامه نگار اسراییلی در این باره اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برخی از مشاوران پیشین خود در امور امنیت داخلی را دعوت کرده و به دنبال اتخاذ سیاست های جدید در رابطه با برخی اهداف دولت آمریکا در مورد پرونده هسته ای ایران است.

این نویسنده گفته است که نتانیاهو اشخاصی را برای این موضوع انتخاب کرده است که معمولا مواضع تندی علیه تهران اتخاذ می کنند و این امر مقدمه ای برای تشکیل یک تیم برای سیاستگذاری در رابطه با مساله هسته ای ایران است.

بر اساس این گزارش، یعکوب عمیدرور، یعکوب ناغال و آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش اسراییل و همچنین یوسی کوهین، رییس موساد و غلعاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن در نشستی به ریاست نتانیاهو حضور داشتند و این مقدمه ای برای انجام مذاکرات با دولت جو بایدن برای اجتناب از مقابله علنی است.

این روزنامه نگار اسراییلی همچنین تاکید کرده است که رون درامر، سفیر پیشین رژیم صهیونیستی در آمریکا که طی هفته های آینده به تل آویو بازخواهد گشت به عنوان مشاور خارجی این تیم فعالیت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو برای اولین اقدام ضدبرجامی آستین بالا زد

نتانیاهو برای اولین اقدام ضدبرجامی آستین بالا زد