مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-24اقتصادي

نیاز تهران به 145 ایستگاه آتش نشانی/افزایش آمار زنان آتش نشان


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پایتخت نیاز به 145 ایستگاه آتش نشانی دارد گفت: تجهیز هر ایستگاه آتش نشانی 30 میلیارد تومان هزینه به همراه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در مراسم افتتاح 3 ایستگاه جدید آتش نشانی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی یکی از بخش های تخصصی در زمان بروز حوادث است که هر چه تجهیزات آن به روزتر و این سازمان قوی تر باشد در زمان حادثه با سرعت و کیفیت بیشتری خدمت رسانی انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه تلاش کرده ایم تجهیزات سازمان ها به خصوص آتش نشانی را جهت پاسخگویی بهتر به حادثه دیدگان ارتقاء دهیم، گفت: تخصیص بودجه در مقاوم سازی و بازسازی ساختمان ها تأثیر دارد که در این حوزه نیز شورای شهر اقداماتی را در دستور کار قرار داده است.

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: پایتخت نیاز به 145 ایستگاه آتش نشانی دارد که تا کنون 103 ایستگاه داریم و تعدادی ایستگاه در دست ساخت است.

نوری با بیان اینکه حدود 130 میلیارد تومان طی چند سال اخیر برای احداث و مقاوم سازی ایستگاه های آتش نشانی هزینه شده است گفت: ردیف های بودجه ای در این زمینه اختصاص داده شده و از اوایل سال 97 تا کنون برداشت از بودجه جهت کمک به آتش نشانی و تجهیز ایستگاه ها انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز تهران به 145 ایستگاه آتش نشانی/افزایش آمار زنان آتش نشان

نیاز تهران به 145 ایستگاه آتش نشانی/افزایش آمار زنان آتش نشان