مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-24اقتصادي

ربات های هوشمند کشاورزی راهکار تامین امنیت غذایی جهان در سال 2050


استفاده از ربات های هوشمند کشاورزی راهکار تامین امنیت غذایی جهان در سال 2050 است که جمعیت به 10 میلیارد نفر افزایش می یابد، این تکنولوزی تولید غذا را می تواند تا 30 د رصد بیشتر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، دنیا نگران است که غذای جمعیت رو به رشد در آینده با این کشاورزی که منابع آب و خاک محدودی دارد، چگونه تامین خواهد شد.

پایگاه خبری زد نت در گزارش جدیدی اعلام کرده که جمعیت جهان تا سال 2050 به 10 میلیارد نفر افزایش خواهد داشت و در این میان استفاده از روباتیک های هوشمند راهکار مهمی برای کمک به تغدیه این میزان جمعیت خواهد بود.

این گزارش تاکید می کند که کشاورزی یک تجارت بسیار چالش برانگیزی در آینده خواهد بود  چرا که علاوه بر تامین نیاز این جمعیت رو به رشد باچالش های زیست محیطی و کمبود نیروی کارگری نیز مواجه خواهد بود و به این دلیل مدیریت امنیت غذایی جهان در آینده با ابهامات زیادی روبه رو است.

شرکت  فیوچر آکرز پیشنهاد داده که می توان به کمک رباتهای هوشمند از حداقل کار که در بخش کشاورزی انجام می شود نتیجه بیشتر گرفت  این شرکت رباتهای هوشمند اتوماتیک را ساخته که می تواند به کشاورزان در برداشت و چیدن محصولات کشاورزی کمک کند که بسیار سریعتر از کار دست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات های هوشمند کشاورزی راهکار تامین امنیت غذایی جهان در سال 2050

ربات های هوشمند کشاورزی راهکار تامین امنیت غذایی جهان در سال 2050