مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-24سياسي

ارائه خدمات حوزه هنری در محلات «نایسر» و«ننله» سنندج


رییس حوزه هنری استان کردستان از برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در دو ناحیه منفصل شهری نایسر و ننله در سنندج خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کردستان، امین مرادی روز چهارشنبه به مدت چهار ساعت با حضور در محله نایسر به صورت میدانی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی محلات مختلف این ناحیه بازدید کرد.

وی دراین بازدید که مسئولین واحدهای تخصصی حوزه هنری نیز حضور داشتند با اشاره به مشکلات عدیده نایسر گفت: اجرای پروژه ها و طرح های مجزا از سوی دستگاه های اجرایی مشکلات این مناطق را حل نخواهد کرد و برای اجرای کارهای فرهنگی و رفع مشکلات در این مناطق باید از جزیره ای و موازی کاری جلوگیری شود.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: حوزه هنری با مشارکت سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی با هدف طراحی و اجرای برنامه های فوق العاده برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و سیاست ها و اولویت های ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار، توانمند سازی ساکنین سکونتگاه های نواحی منفصل شهری در هشت استان کشور از جمله کردستان در محلات نایسر و ننله اقدام به برنامه ریزی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات حوزه هنری در محلات «نایسر» و«ننله» سنندج

ارائه خدمات حوزه هنری در محلات «نایسر» و«ننله» سنندج