مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-24اقتصادي

غول صنعتی شیشه و بلور کاوه در سقز سرمایه گذاری می کند


گروه صنعتی شیشه و بلور کاوه که تاکنون در برخی استان ها سرمایه گذاری کرده است، با دعوت فرماندار سقز در این شهرستان سرمایه گذاری 7واهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامیل کریمیان در راس هیاتی متشکل از معاونان عمرانی و برنامه ریزی و رییس صنعت، معدن و تجارت و نمایندگی بلور کاوه در سقز از کارخانه های شرکت کاوه سودا، تولیدکننده کربنات سدیم سبک و سنگین و شرکت شیشه آسا فلوت، تولیدکننده انواع شیشه های فلوت، آینه و رفلکس واقع در شهرک صنعتی ورجوی بازدید کردند.

مذاکره و معرفی ظرفیت های سقز از لحاظ سرمایه گذاری در صنایع شیشه و بلور به دلیل برخوردار بودن سقز از معدن غنی در حوزه سیلیس و در راستای جذب سرمایه گذار و جلوگیری از خام فروشی معادن و فرآوری محصولات معدنی از اهداف این بازدید است، فرماندار ویژه شهرستان سقز عنوان کرد: با توجه به قرارگرفتن این شهرستان در شاهراه ارتباطی، نزدیکی به مرزها و دارابودن بازارچه ها مهم صادراتی و اقتصادی باشماق، سیرانبند و سیف و منطقه ویژه اقتصادی، همچنین زیرساخت های مهمی چون فرودگاه سقز، سرمایه گذاری این مجموعه برای سرمایه گذار و شهرستان دارای مزیت و توسعه اقتصادی است.

در این بازدید که مدیرعامل و رییس مجموعه شیشه و بلور کاوه مراغه فرماندار و هیات را همراهی می کردند، گفت: با توجه به ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غول صنعتی شیشه و بلور کاوه در سقز سرمایه گذاری می کند

غول صنعتی شیشه و بلور کاوه در سقز سرمایه گذاری می کند