مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:052021-02-24بين الملل

توجه رسانه ها به سرنوشت نامعلوم دیگر دختر حاکم دبی پس از شاهدخت لطیفه


پس از جنجالی که با افشای فایل های صوتی از شاهزاده لطیفه، دختر کوچک حاکم دبی به پا شد و اظهارات او درباره اینکه در دبی بازداشت شده، یک شبکه آلمانی گزارشی از شاهزاده شمسه، - پس از جنجالی که با افشای فایل های صوتی از شاهزاده لطیفه، دختر کوچک حاکم دبی به پا شد و اظهارات او درباره اینکه در دبی بازداشت شده، یک شبکه آلمانی گزارشی از شاهزاده شمسه، خواهر بزرگ لطیفه که از 19 سال پیش ناپدید شده، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دویچه وله آلمان در گزارشی درباره شاهدخت شمسه اعلام کرد: پس از درخواست ملکه نور، همسر ملک حسین، پادشاه فقید اردن برای روشن شدن سرنوشت دختر بزرگ حاکم دبی، اکنون جهان در پی رسیدن به پاسخ این سوال است که دختر حاکم دبی کجاست؟ پس از آنکه گزارش هایی درباره بازداشت شاهدخت لطیفه، خواهر کوچک شاهدخت شمسه به عنوان گروگان توسط پدرش محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی منتشر شدند، ملکه نور خواستار اطلاعاتی از این شاهدخت مفقود دبی شد.

نور الحسین، ملکه اردن که در شورای کمیساریای کمیته بین المللی مفقودان فعالیت دارد، ضمن به اشتراک گذاشتن مقاله ای از بی بی سی که نشان می دهد شاهدخت لطیفه در بازداشت است، توییت کرد: خواهرش شمسه کجاست؟ سال گذشته میلادی یک قاضی انگلیسی تایید کرد که آل مکتوم دو دخترش لطیفه و شمسه را در اسارت نگه داشته و آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه رسانه ها به سرنوشت نامعلوم دیگر دختر حاکم دبی پس از شاهدخت لطیفه

توجه رسانه ها به سرنوشت نامعلوم دیگر دختر حاکم دبی پس از شاهدخت لطیفه