مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-24سياسي

مشاوره خانواده یک شغل صرفا اقتصادی نیست


همدان _ رییس دادگستری استان همدان گفت: مشاوران نباید امر مشاوره را به عنوان یک حرفه اقتصادی در نظر بگیرند، زیرا آن ها با خدا معامله کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا عدالتخواه در آیین تحلیف مشاوران خانواده قوه قضاییه که همزمان با سراسر کشور در دادگستری استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: امر مشاوره خانواده موضوع مهمی است که مشاوران محترم باید با خدای خود در خصوص اجرای تکالیفشان عهد و پیمان ببندند و تلاش کنند با حفظ سلامت نفس خود نسبت به ارائه مشاوره اقدام کنند.

وی افزود: مشاوران نباید امر مشاوره را به عنوان یک حرفه اقتصادی در نظر بگیرند زیرا آنها با خدا معامله کرده و چنانچه اقدامات و تلاش مشاوران خانواده منجر به کاهش آلام و آسیب اجتماعی طلاق شود بی شک نزد خداوند متعال اجر خواهد داشت.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان نیز ضمن اظهار امیدواری از حضور و عملکرد مشاوران در کاهش آسیب اجتماعی طلاق، بیان کرد: امروز پیشگیری از طلاق از اهمیت زیادی در جامعه برخوردار است و امیدواریم با کمک مشاوران خانواده به نتایج خوبی در این حوزه دست پیدا کنیم .

عباس نجفی با اشاره به حضور سه مشاور حقوقی، مذهبی و روانشناختی در این مراکز مشاوره، گفت: توجه و بهره مندی از آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع) و بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره خانواده یک شغل صرفا اقتصادی نیست

مشاوره خانواده یک شغل صرفا اقتصادی نیست