مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:302021-02-24سياسي

تلاش ادارات برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان


استاندار سمنان با اشاره به تلاش ادارات برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، گفت: این زیرساخت مهم فرهنگی در واقع انتقال دهنده فرهنگ ایثار به نسل جوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا آشناگر ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی و هیئت امنای استانی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه ادارات دولتی برای تکمیل این مجموعه پای کار هستند، بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد تکمیل صد درصد این مجموعه باشیم که از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به استان است.

وی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان از آثار فاخر فرهنگی استان است لذا دستگاه های اجرایی با تمام توان در راه خدمت رسانی به این مجموع در تلاش هستند.

جذب جوانان استان سمنان استاندار سمنان درباره اهمیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس بیان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان یک نماد و المان فاخر در استان است که می تواند، تمام ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهد همچنین این مجموعه فرصت خوبی را فراهم کرده تا ظرفیت های فرهنگی دفاع مقدس در استان ایجاد و به واسطه آن جوانان جذب شوند.

آشناگر خواستار توجه به ظرفیت پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس در اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با مجتمع فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان شد و گفت: دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ادارات برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان

تلاش ادارات برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان