مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-24ورزشي

راه اندازی رشته اسپوکس در همدان


سرپرست کمیته اسپوکس استان همدان از راه اندازی رشته اسپوکس در همدان خبر داد و گفت: مدارس این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان شروع به کار خواهد کرد.

- میلاد وجدانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از راه اندازی رشته اسپوکس در همدان خبر داد و اظهار کرد: فروردین ماه سال آینده مراسم افتتاحیه اسپوکس در همدان و شهرهای تابعه برگزار خواهد شد و مدارس این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اسپوکس رشته ای کاملا ایرانی و سلاح های مورد استفاده در این رشته، برگرفته از سلاح های ایران باستان است، افزود: در حال حاضر بیش از 10 مربی در سطح استان در حال گذراندن دوره های آموزشی این رشته هستند.

سرپرست کمیته اسپوکس استان به انتصاب های اخیر در خصوص این رشته پرداخت و تصریح کرد: به زودی اولین مرکز تخصصی آموزش اسپوکس در همدان افتتاح خواهد شد و حتی ورزش بانوان در رشته اسپوکس مورد توجه بوده و برنامه های متنوعی برای آنها در نظر گرفته ایم.

وی با ابراز امیدواری از روند رو به رشد رشته اسپوکس در همدان، خاطرنشان کرد: این ورزش نیاز به سرعت، هوشیاری و قدرت بالا داشته و حتی سطح این سه مورد را در افراد تقویت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی رشته اسپوکس در همدان

راه اندازی رشته اسپوکس در همدان