مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-24پزشكي

صدور دفترچه کاغذی تامین اجتماعی در همدان متوقف شد


سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان از عدم صدور دفترچه کاغذی جدید برای بیمه شدگان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: از این پس بیمه شدگان سازمان با کارت شناسایی و کد ملی می توانند خدمات درمانی دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سمیرا نوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از عدم صدور دفترچه های کاغذی تامین اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه بیمه شدگان تامین اجتماعی که صفحات دفترچه آنها به پایان می رسد، نیاز به دریافت دفترچه درمانی جدید ندارند.

وی بیان کرد: افراد می توانند با ارائه کارت ملی، شناسنامه و یا جلد دفترچه بیمه به پزشکان و مراکز درمانی اعم از طرف قرارداد و غیر طرف قرارداد و پس از تایید استحقاق درمان از خدمات درمانی بهره مند شوند.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی همدان با تاکید به اینکه افراد زیر 18 سال برای دریافت خدمات درمانی از شناسنامه و جلد دفترچه بیمه ای که دارای کارت ملی نیستند استفاده کنند افزود: بارها موضوع حذف دفاتر درمانی مطرح بود که سرانجام با تلاش مدیران سازمان تامین اجتماعی و تجهیز و راه اندازی سامانه نسخه الکترونیک و زیرساخت های لازم این تحول بزرگ در سازمان تامین اجتماعی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دفترچه کاغذی تامین اجتماعی در همدان متوقف شد

صدور دفترچه کاغذی تامین اجتماعی در همدان متوقف شد