مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:502021-02-24پزشكي

فوت 3 کودک کرونایی طی یکسال در بابل


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از خرید بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی طی یکسال گذشته در بابل خبر داد و گفت: در یک سال گذشته 850 کودک کرونایی در بیمارستان کودکان امیرکلا بستری شدند که از این تعداد سه بیمار کرونایی دارای بیماری زمینه ای خطرناک .

- ایسنا/مازندران معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از خرید بیش از 400 میلیارد ریال تجهیزات بیمارستانی طی یکسال گذشته در بابل خبر داد و گفت: در یک سال گذشته 850 کودک کرونایی در بیمارستان کودکان امیرکلا بستری شدند که از این تعداد سه بیمار کرونایی دارای بیماری زمینه ای خطرناک جان خودشان را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، سیدمصطفی قاسم زاده در نشست خبری مجازی گفت: افزایش 2 دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان های شهید یحیی نژاد و کودکان امیرکلا، افزایش دستگاه های اکسیژن ساز در بیمارستان ها و تانکر اکسیژن ساز در بیمارستان آیت الله روحانی به اضافه دو اکسیژن ساز قبلی، و 10ها دستگاه ونتیلاتور، بای پپ و .

به ارزش 30 میلیارد تومان از اقدامات دانشگاه در یکسال جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از تجهیزات با ارز دولتی و از هیات امنای ارزی و بخشی دیگر از با هزینه معمولی از شرکت های مورد تایید تهیه شد، ادامه داد: از محل کمک های مردمی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 3 کودک کرونایی طی یکسال در بابل

فوت 3 کودک کرونایی طی یکسال در بابل