مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 12:552021-02-24سياسي

امام جمعه کرج: قدرت و اقتدار ایران اسلامی از خون شهداست


امام جمعه کرج در جمع خانواده شهدا که تحت عنوان کنگره استانی لشگر فرشتگان تاریخ ساز برگزار شد، با بیان اینکه قدرت و اقتدار ایران اسلامی از خون شهداست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کنگره استانی لشگر فرشتگان تاریخ ساز البرز، باهدف تجلیل از خانواده زنان شهیده و زنان جانباز و آزاده استان با حضور و سخنرانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در مجتمع اقامتی تفریحی ایثار ای هستند که باعث روشن شدن مسیر برای افراد جامعه می شوند، بیان داشت: مشعل هدایت چون چراغ، هم خودش روشن است و هم روشنی می بخشد.

آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه بصیرت یکی از شاخص ترین ویژگی های شهداست، خاطرنشان ساخت: شهدا در آن زمان مسیر درست را تشخیص دادند و تا اهدای جان خود پیش رفتند.

وی در ادامه با اشاره به نقش تأثیرگذار مادران و همسران شهدا، جانبازان و ایثارگران، بیان داشت: بانوان به تأسی از حضرت ام البنین و زینب کبری علیهماالسلام پا جای پای آنان گذاشتند.

امام جمعه کرج در ادامه افزود: آنان که خود در این مسیر صدمه دیده بودند فرزندانی برای این مسیر تربیت کردند و همسران خود را نیز برای ادامه این راه تشویق کردند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری بابیان اینکه ما در یک جنگ همه جانبه ادراکی قرار گرفتیم، بیان داشت: در این جنگ همه عقاید و اعتقادات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: قدرت و اقتدار ایران اسلامی از خون شهداست

امام جمعه کرج: قدرت و اقتدار ایران اسلامی از خون شهداست