مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:102021-02-24حوادث

برخورد تریلی با ایسوزو در جاده تربت حیدریه به رشتخوار/ راننده ایسوزو در آتش سوخت


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه با اشاره به حادثه رانندگی برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی ایسوزو در جاده تربت حیدریه به رشتخوار گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه، آتشپاد دوم عظیم چوپان افزود: بامداد امروز طی تماس تلفنی با سامانه 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تربت حیدریه، برخورد یک دستگاه تریلی با خودروی ایسوزو که منجر به  محبوسی راننده و آتش سوزی خودروی ایسوزو شده بود گزارش شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تربت حیدریه با اشاره به وقوع این حادثه رانندگی در کیلومتر 5 جاده تربت حیدریه به رشتخوار یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله دو دست گاه خودرو امداد و نجات و اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد، که پس از حضور در محل حادثه هم زمان عملیات  اطفا حریق و نجات  راننده در دستور کار تیم های عملیاتی قرار گرفت.

چوپان ادامه داد: اگرچه حریق در لحظات اولیه اطفا گردید، اما متأسفانه راننده در دم جان باخته بود و جسد بی جانش در میان شعله های آتش سوخت.

همچنین سید علی حسین زاده رییس جمعیت هلال احمر رشتخوار با اشاره به حضور عوامل اورژانس 115 مرکز بین راهی سنگان رشتخوار در محل این حادثه، ابراز کرد: مصدوم حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد تریلی با ایسوزو در جاده تربت حیدریه به رشتخوار/ راننده ایسوزو در آتش سوخت

برخورد تریلی با ایسوزو در جاده تربت حیدریه به رشتخوار/ راننده ایسوزو در آتش سوخت