مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:352021-02-24سياسي

مسئولان برای حل مشکلات طرح امین در مدارس استان یزد اقدام کنند


طرح امین در مدارس استان یزد در حال اجراست اما در زمینه مالی همچنین تربیت طلاب اثرگذار مشکلاتی وجود دارد که دستگاه های ذیربط و حوزه ها باید نسبت به رفع آن اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در نشست آنلاین ستاد اقامه نماز استان یزد با حضور مجازی حجت الاسلام قرائتی با اشاره به اینکه در استان یزد حرکت های بسیار خوبی در حوزه اقامه نماز و بسترسازی برای اقامه نماز در مدارس و ادارات انجام شده است، اظهار داشت: تقویت این امر نیاز به برنامه ریزی دارد و امیدواریم مسئولان بیش از گذشته در انجام برنامه های خود در حوزه نماز اهتمام داشته و با علاقه و جدیت امور مربوط به این حوزه را انجام دهند.

وی بیان کرد: نماز مسئله مهمی است و در قرآن کریم نیز به طور مکرر بر آن تاکید شده تا آنجا که قرآن کریم در آیاتی به افرادی اشاره کرده که در روز قیامت حسرت می خورد و خود را به خاطر انتخاب دوستان و اموری که آنها را از نماز و یاد خدا غافل کرده، سرزنش می کنند.

ناصری با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه نماز انجام شده است، تاکید کرد: اگر بخواهیم نماز و قرآن را احیا کنیم باید به تشکیلات آموزشی ورود کرده و نهادینه سازی این فرهنگ دینی را از کودکی در مدارس برای بچه ها آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای حل مشکلات طرح امین در مدارس استان یزد اقدام کنند

مسئولان برای حل مشکلات طرح امین در مدارس استان یزد اقدام کنند