مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 13:502021-02-24ورزشي

موفقیت تیم والیبال نشسته بهزیستی فارس در لیگ دسته اول کشور


تیم والیبال نشسته بهزیستی فارس با برتری مقابل حریفان به مرحله نهایی مسابقات والیبال نشسته جانبازان و معلولان لیگ دسته اول کشور در منطقه 2 به میزبانی شهرستان مرودشت راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان مرودشت با بیان اینکه اداره کل بهزیستی فارس حمایت های خود را از تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان مرودشت داشته است، گفت: این تیم با عنوان بهزیستی استان فارس در این مسابقات شرکت کرد.

حسین زارعی، گفت: با این کار انگیزه لازم به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی داده می شود تا بتوانیم آنها را در رده های ملی و بین المللی مشاهده کنیم.

سرپرست تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولان افزود: این مسابقات برای اولین بار در مرودشت برگزار شد و از کل کشور 20 تیم در 4 منطقه و هر منطقه با حضور5 تیم شرکت کردند.

وی ادامه داد: شهرستان مرودشت به عنوان میزبان این مسابقات با تیم خود به نام بهزیستی فارس از منطقه 2 که شامل تیم های مرودشت، پاسارگاد، شیراز، بروجن و هرمزگان می باشد، حضور یافت.

زارعی گفت: در روز اول این مسابقات، تیم بهزیستی با 2 برتری برابر تیم های بروجن و هرمزگان در صدر گروه قرار گرفت و در روز سوم با غلبه و صعود تیم بر چکاوک پاسارگاد به مرحله یک هشتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت تیم والیبال نشسته بهزیستی فارس در لیگ دسته اول کشور

موفقیت تیم والیبال نشسته بهزیستی فارس در لیگ دسته اول کشور