مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:252021-02-24فرهنگي

برگزیدگان «چهارراه» معرفی شدند/ رونمایی از 2 کتاب «فصل سفید»


مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی اقتباسی «چهارراه» و رونمایی از نخستین جلد کتاب های «فصل سفید» عصر امروز در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد.

- مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقه نمایشنامه نویسی اقتباسی چهارراه و رونمایی از نخستین جلد کتاب های فصل سفید عصر امروز در سالن مهر حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر طول یک سال اخیر رقم زده است، بر مهم بودن نقش نمایشنامه در تئاتر ایران تاکید کرد و گفت: سال ها است که هنرمندان ما چه در استان ها و چه در تهران با مشکل نمایشنامه مواجه هستند که البته قدم هایی هم ارگان ها و نهادهای تئاتری همچون حوزه هنری و انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در این زمینه برداشته اند.

در طول 5 سال گذشته ما در حوزه هنری برنامه هایی برای برگزاری کارگاه های آموزشی در زمینه نمایشنامه نویسی در شهرستان های مختلف داشتیم که در این میان ایوب آقاخانی ایده پروژه نمایشنامه نویسی چهارفصل تئاتر ایران را مطرح کرد که خوشبختانه بسیار مثمرثمر بود.

در این طرح ما فقط نمایشنامه برای خوانش تولید نکردیم و تلاشمان این است که این آثار به تولید برسند و در شهرستان های مختلف به صحنه بروند.

وی ادامه داد: امسال علاقه مند بودیم به ادبیات کهن ایران که اکثرا دراماتیک هم هستند، توجه کنیم چون این آثار منبع سرشار و گنجینه عظیمی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان «چهارراه» معرفی شدند/ رونمایی از 2 کتاب «فصل سفید»

برگزیدگان «چهارراه» معرفی شدند/ رونمایی از 2 کتاب «فصل سفید»