مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 اسفند 1399 ساعت 14:352021-02-24بين الملل

ترامپ گزینه قطعی جمهوریخواهان در انتخابات 2024


میت رامنی، سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا پیش بینی کرد که در صورت شرکت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا، وی گزینه قطعی حزب جمهوریخواه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، میت رامنی سناتور جمهوریخواه ایالت یوتا آمریکا با تاکید بر جایگاه محکم رییس جمهوری سابق آمریکا در این حزب مدعی شد که در صورت شرکت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2024، پیروزی وی به عنوان نامزد این حزب قطعی خواهد بود.

وی گفت: من نمیدانم که وی در انتخابات 2024 شرکت خواهد کرد یا خیر، اما مطمئنم در صورت شرکت در این انتخابات به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده خواهد شد.

رامنی همچنین با طرح این موضوع که خیلی چیزها از الان تا سال 2024 تغییر خواهد کرد، افزود: من به نظرسنجی ها نگاه می کنم و آن ها نشان می دهند که در بین نام هایی که به عنوان مدعیان بالقوه در سال 2024 مطرح می شوند، اگر رییس جمهور ترامپ را در بین جمهوری خواهان قرار دهید، او با فاصله پیروز خواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا اگر ترامپ وارد رقابت ها شود، علیه رییس جمهور سابق آمریکا رقابت خواهد کرد، گفت احتمالاً حمایت از یک رقیب دیگر را انتخاب می کند.

این سناتور جمهوریخواه البته در ادامه سخنان خود تاکید کرد: من به ترامپ رای نخواهم داد و قبلا هم نداده ام و احتمالا از کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ گزینه قطعی جمهوریخواهان در انتخابات 2024

ترامپ گزینه قطعی جمهوریخواهان در انتخابات 2024