مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 04:452021-02-25بين الملل

دوره کارآموزی آژانس فضایی اروپا


آژانس فضایی اروپا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصاویری منتشر کرد و در آن به معرفی دوره استخدام کارآموز فارغ التحصیل جوان (Young Graduate Trainee) این سازمان پرداخت.

- آژانس فضایی اروپا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصاویری منتشر کرد و در آن به معرفی دوره استخدام کارآموز فارغ التحصیل جوان (Young Graduate Trainee) این سازمان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سازمان در این باره نوشت: قبل از پایان پویش/دوره استخدام کارآموز فارغ التحصیل جوان (YGT) سال 2021 ما می خواستیم السیا ان دی کر زیانبا (Elsia Ndeckere-Ziangba) کارآموز متولد جمهوری آفریقای مرکزی و بزرگ شده در فرانسه را به شما معرفی کنیم.

اشتیاق السیا به فیزیولوژی انسان و فناوری های پزشکی او را به سمت پیوستن در پویش کارآموز فارغ التحصیل جوان تیم پزشکی فضایی ما سوق داد.

قبل، در حین و بعد از مأموریت در فضا، فضانوردان باید ارزیابی های بدنی را توسط متخصصان ورزش و ارزیابی های پزشکی را توسط پزشکان متخصص که جراحان پرواز (flight surgeons) نامیده می شوند، انجام دهند.

این ارزیابی ها موفقیت مأموریت و سلامتی فضانورد را تضمین می کند و اغلب با استفاده از سیستم ها یا پشتیبانی های مختلف انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره کارآموزی آژانس فضایی اروپا

دوره کارآموزی آژانس فضایی اروپا