مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 05:252021-02-25اقتصادي

ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه انرژی و پتروشیمی در جزیره کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه و تشکیل کنسرسیومی از مجموعه های مرتبط مالی و فن آوری تولیدکنندگان داخلی و پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس در کیش خبر داد.

- غلامحسین مظفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در کیش، حمایت از شرکت های توانمند داخلی را هدف اصلی برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی پتروشیمی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه فرصت مطلوبی برای هم افزایی دست اندرکاران عرصه پتروشیمی، ایجاد تعامل با بانک ها در جهت تامین منابع مالی و تقویت زمینه تولیدات داخلی محسوب می شد.

وی برگزاری نشست های تخصصی را یکی از مهم ترین برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت های لازم در کنار تجهیزات و شرایط اقلیمی این منطقه، جزیره کیش مرکزی مطلوب برای برگزاری نشست های تخصصی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به نقش مهم برگزاری دومین نمایشگاه صنعت پتروشیمی در جهت بومی سازی این صنعت در منطقه آزاد کیش اشاره کرد و افزود: ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه و تشکیل کنسرسیومی از مجموعه های مرتبط مالی و فن آوری تولیدکنندگان داخلی و پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس زمینه حضور شرکت های بزرگ و توانمند را در این منطقه فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه انرژی و پتروشیمی در جزیره کیش

ایجاد دبیرخانه دائمی نمایشگاه انرژی و پتروشیمی در جزیره کیش