مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 06:102021-02-25اقتصادي

تنظیم بازار به شیوه منطقه ای، نگرانی مردم از کمبود کالاها را رفع می کند


استاندار آذربایجان شرقی، نارسایی در سیستم توزیع را یکی از مهم ترین عوامل کمبود برخی از کالاها در بازار عنوان کرد و گفت: اجرای سیاست منطقه ای کردن توزیع کالاها از سوی وزارت صمت، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، نارسایی در سیستم توزیع را یکی از مهم ترین عوامل کمبود برخی از کالاها در بازار عنوان کرد و گفت: اجرای سیاست منطقه ای کردن توزیع کالاها از سوی وزارت صمت، می تواند از جابه جایی های غیرضروری و کمبود کالا جلوگیری کرده و نگرانی مردم از کمبود کالاهای اساسی در شب عید را رفع کند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: به جز برخی از اقلام اساسی که کمبود داریم و ناگزیر از واردات آنها هستیم، کمبود کالاهای دیگر بیشتر ناشی از نارسایی در سیستم توزیع است.

وی تأکید کرد: با تنظیم بازار به شیوه منطقه ای که در دستور کار وزارت صمت قرار گرفته است، انتظار داریم که هماهنگی بین تولید و توزیع در سریع ترین زمان ممکن انجام شده و مردم در روزهای پایانی سال با کمبود و گرانی کالا مواجه نشوند.

وی با اشاره به کمبود روغن برای مصارف خانگی و صنعتی، گفت: استان ما یکی از مهم ترین مراکز تولید مواد غذایی و شیرینی و شکلات است و با توجه به اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم بازار به شیوه منطقه ای، نگرانی مردم از کمبود کالاها را رفع می کند

تنظیم بازار به شیوه منطقه ای، نگرانی مردم از کمبود کالاها را رفع می کند