مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 07:002021-02-25سياسي

شهادت یک مأمور تأمین امنیت در سراوان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان شامگاه چهارشنبه از شهادت یک مامور و مجروح شدن یکی دیگر از مدافعان امنیت در استان طی حوادث اخیر خبر داد.

- دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان وبلوچستان از شهادت یک مامور و مجروح شدن یکی دیگر از مدافعان امنیت در استان طی حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مهدی شمس آبادی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: شیعه و سنی همواره در سیستان وبلوچستان زندگی مسالمت آمیز داشته و میزان این وحدت و اخوت به حدی بوده که در بین این دو قوم ازدواج های متعدد و موفقی صورت گرفته اما این وحدت باعث عصبانیت عده ای فریب خورده و دشمن نظام شده است که به هر طریقی قصد دارند تا فضای آرام استان را ملتهب کنند.

وی افزود: این افراد تا امروز در تمامی نقشه های شومی که طرح ریزی کرده بودند شکست خورده اند که در آخرین مورد نیز با ایجاد ناامنی در مرز سراوان قصد خوش رقصی برای اربابان خود داشتند که برخی از جوانان نیز فریب خورده و با آنان همراهی کردند که در عین حال با ارسال پیام هایی ندامت و پشیمانی خود را صراحتاً اعلام کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در ابتدا این جوانان به واسطه جو ایجاد شده و صرفاً با هدف بیان مطالبات خود به سمت نیروهای مرزی رفتند اما برخی از معاندان که خود را در پوشش سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت یک مأمور تأمین امنیت در سراوان

شهادت یک مأمور تأمین امنیت در سراوان