مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 08:052021-02-25سياسي

در مقابله با با پشه آئدس نباید زمان را از دست دهیم


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: برای مقابله با پشه آئدس عامل بیماری تب دنگی، تب زرد، چیکونگونیا و زیکا باید همانند مبازره با مالاریا بسیار هوشمند و توانا عمل کرد.

- ایسنا/هرمزگان رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: برای مقابله با پشه آئدس عامل بیماری تب دنگی، تب زرد، چیکونگونیا و زیکا باید همانند مبازره با مالاریا بسیار هوشمند و توانا عمل کرد.

دکتر محمد مهدی گویا صبح امروز(هفتم اسفندماه) در حاشه سفر به بندرعباس در خصوص راه های مقابله با پشه آئدس و ارزیابی اقدامات انجام شده در خصوص بیماری کووید 19 در هرمزگان، اظهار کرد: مقابله با پشه آئدس و بیماری های ناشی از آن نیازمند یک عزم جدی است، آنچه موجب نگرانی بود و در انتظارش بودیم اکنون اتفاق افتاد.

وی افزود: هر اقدامی که می توانیم در راستای مقابله با این پشه انجام دهیم اکنون باید عملی کنیم و اگر زمان را از دست بدهیم مشکلات زیادی برای ما پیش خواهد آمد.

گویا با اشاره به اینکه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در شناسایی و کشف پشه آئدس با اقدامات علمی بسیار خوبی صورت گرفته است، عنوان کرد: فعالیت های حوزه بهداشت استان جای تشکر دارد، دنگی همه گیری نیست که به آسانی بشود کنترل کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مقابله با با پشه آئدس نباید زمان را از دست دهیم

در مقابله با با پشه آئدس نباید زمان را از دست دهیم