مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-25اقتصادي

ذخایر روغن در کشور کافی است / مردم نگران تأمین روغن نباشند


معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرد: اکنون وضعیت روغن در کشور خوب و ذخیره به صورت قابل قبول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس قبادی در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو (چهارشنبه 6 اسفند) با اشاره به اینکه 70 تا 80 درصد روغن خام کشور وارداتی است، افزود: قیمت روغن پالم از 600 یورو به 900 یورو در تن افزایش داشته است، همچنین روغن آفتابگردان از 700 یورو به 1300 یورو رسیده است.

وی با اشاره به اینکه از آذرماه امسال 170 تا 180 تن روغن خام در ماه به کارخانه ها تحویل داده شده است، بیان کرد: همه عوامل دست به دست هم داد تا فشار به ذخایر ما بیشتر شود؛ ضمن اینکه اکنون وضعیت روغن در کشور خوب و ذخیره به صورت قابل قبول است.

کارخانجات سه شیفته در حال فعالیت هستند معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با اشاره به اینکه کارخانجات ما سه شیفته در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: روغن کالایی خاص است و تولید آن مسائل خاص خود را دارد؛ پس رسیدن به وضعیت عادی نیاز به زمان دارد.

هیچ سقفی برای واردات دانه های روغنی نداریم قبادی با اشاره به اینکه واردات دانه های روغنی به دلیل فاسد شدن، مشکلات خاص خود را دارد، ادامه داد: در بحث دانه های روغنی هیچ سقفی نداریم، ما اولویت را در واردات به دانه های روغنی می دهیم، لذا ما هیچ سقفی در ارتباط با دانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر روغن در کشور کافی است / مردم نگران تأمین روغن نباشند

ذخایر روغن در کشور کافی است / مردم نگران تأمین روغن نباشند