مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-25اجتماعي

گردشگران از تردد در محورهای غربی استان اصفهان خودداری کنند


بارش برف در شهر چادگان 15 سانتی متر، بخش مرکزی 25 سانتی متر و در بخش چناررود به 35 سانتی متر می رسد.

- سعید محمدخانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در چادگان اظهار داشت: بارش برف در شهر چادگان 15 سانتی متر، در بخش مرکزی20 سانتی متر و در بخش چناررود به 35 سانتی متر می رسد که با 10 اکیپ برف روب 90 در صد محورهای اصلی و فرعی شهرستان برف روبی شده و تردد در محورهای شهرستان به حالت روان است.

رییس اداره راهداری چادگان افزود: بارش برف که از شب گذشته در شهرستان چادگان شروع شد تا ظهر امروز ادامه داشت که بیش از 15 سرویس تن شن و نمک به مقدار 200 تن، توسط 3 دستگاه کامیون در محورهای اصلی نمک پاشی شد.

وی گفت: بابارش برف جاده های شهرستان لغزنده هستند که انتظارداریم رانندگان وسایل نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل زمستانی مجهز کنند تا در مسیرهای شهرستان دچار حادثه نشوند.

محمدخانی افزود: به احتمال بارش مجدد برف در شهرستان چادگان از مسافران و گردشگران انتظار داریم درایام تعطیلات شهرستان چادگان را برای تفجرگاه انتخاب نکنند و در این هوای سرد بهترین مکان آرامش منزل است.

رییس اداره راهداری چادگان اظهارداشت: رانندگان ومسافرانی که قصد عزیمت به این شهرستان را دارند جهت اطلاع از وضعیت محورهای قبل از عزیمت با شماره 57723970 اداره راهداری چادگان تماس حاصل کنند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران از تردد در محورهای غربی استان اصفهان خودداری کنند

گردشگران از تردد در محورهای غربی استان اصفهان خودداری کنند