مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 12:002021-02-25حوادث

در شب میلاد مولی الموحدین؛ بانوی دارابی از قصاص قاتل پسرش گذشت


مادر عقیل نجفی که فرزندش 10 سال پیش در درگیری با دوست خود در شهرستان داراب به قتل رسیده بود، به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) از قصاص قاتل پسرش گذشت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان داراب اظهار داشت: قاتل در سال 89 در روستای زین آباد این شهرستان در مراسم عروسی بر سر موضوعی با زنده یاد عقیل نجفی درگیر شدند و در این مشاجره، نجفی به قتل رسید.

خسرو ستوده، با اشاره به اینکه قاتل و مقتول در زمان وقوع حادثه، 19 ساله بودند افزود: پس از برگزاری دادگاه رسیدگی به این قتل، حکم قصاص قاتل صادر شد و خانواده قاتل پیگیر جلب رضایت خانواده مقتول برای گذشت از این قصاص بودند.

وی بیان کرد: در نهایت پدر مقتول، در سال 98 رضایت خود را از عدم قصاص قاتل فرزندش اعلام کرد اما مادر وی حاضر به انجام این کار نشد.

ستوده اظهار داشت: طی یک سال اخیر نیز شورای حل اختلاف و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان داراب برای جلب رضایت مادر و خانواده مقتول پیگیرانه تلاش می کردند که سرانجام مادر شادروان نجفی نیز عصر ششم اسفند ماه 99 به یمن میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) از قصاص قاتل فرزند خود چشم پوشی کرد.

            مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان داراب گفت: خانواده مرحوم عقیل نجفی، هدف از انجام این کار خداپسندانه را جلب رضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شب میلاد مولی الموحدین؛ بانوی دارابی از قصاص قاتل پسرش گذشت

در شب میلاد مولی الموحدین؛ بانوی دارابی از قصاص قاتل پسرش گذشت