مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-25حوادث

نخستین حادثه چهارشنبه آخر سال در مشهد و مجروحیت 2 نوجوان ترقه ساز


مدیرعامل آتش نشانی مشهد از سوختگی و جراحت شدید 2 نوجوان 10 و 14 ساله در حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی واقع در شرق مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آتشپاد مسعود ظهوریان از سوختگی و جراحت شدید 2 نوجوان 10 و 14 ساله، در حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی، در منطقه شرق مشهد خبر داد.

وی گفت: عصر امروز پنج شنبه هفتم اسفند ماه 99 در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر شنیدن انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجات گران ایستگاه های 20 و 9 را به محل حادثه در خیابان پروین اعتصامی اعزام کرد.

مدیرعامل آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، 2 برادر 10 و 14 ساله در حین ساخت مواد محترقه در طبقه دوم منزل مسکونیشان به دلیل انفجار دچار سوختگی شدید شده اند که آتش نشانان بلافاصله این 2 نوجوان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل دادند.

ظهوریان خاطرنشان کرد: در بررسی های دقیق در محل مشخص شد این 2 نفر در اقدامی خطرناک و به دور از چشم والدین خود، هنگام ساخت مواد محترقه به دلیل نامشخصی موجب وقوع انفجاری مهیب، همراه با خسارت و شکستگی شیشه های منزل و سوختگی شدید خود شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین حادثه چهارشنبه آخر سال در مشهد و مجروحیت 2 نوجوان ترقه ساز

نخستین حادثه چهارشنبه آخر سال در مشهد و مجروحیت 2 نوجوان ترقه ساز