مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:052021-02-26اجتماعي

اهدای 100 تب لت به مددجویان بهزیستی زنجان


مدیر کل بهزیستی استان زنجان از توزیع 103 دستگاه تبلت در بین فرزندان امداد بگیر 12 تا 18 سال تحت حمایت بهزیستی خبر داد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از جمله حمایت های جانبی بهزیستی که با همکاری بنیاد مستضعفان صورت گرفته است اختصاص 127 دستگاه تبلت به فرزندان امدادبگیر در مقطع اول و دوم دبیرستان است که از این تعداد 103 دستگاه توزیع و 24 دستگاه دیگر در حال توزیع است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: این اقدام بهزیستی با حفظ کرامت انسانی در راستای توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: فرزندان بهزیستی آینده سازان جامعه هستند و تحصیل یکی از ارکان توانمندسازی آنهاست و رشد آموزشی موجب خواهد شد که این افراد در آینده  امدادرسان و کمک حال دیگران شوند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان همکاری مومنانه بین بخش های مختلف کشور مشتمل بر رودررو با بهزیستی تبلت دریافت نکرده  و مثل یک شهروند عادی در قالب پلتفرم دیجی کالا این دیوایس به آنها به صورت شفاف و شایسته ارائه شد.

محمدی قیداری تصریح کرد: از آنجاییکه یکی از سیاست های بهزیستی مراقبت از فرزندان در درون خانواده است به منظور تقویت و گسترش خدمات به این فرزندان شیوه های مختلفی نظیر حمایت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از خانواده ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 100 تب لت به مددجویان بهزیستی زنجان

اهدای 100 تب لت به مددجویان بهزیستی زنجان