مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-26سياسي

ماجرای تعطیلی یک نمایشگاه/ عکس های «پرنسس های کوره» فروخته شدند


نمایشگاه عکس «پرنسس های کوره» در آستانه برپایی لغو شد اما به گفته مدیر گالری کاما، کلیه عکس های این نمایشگاه پیش از برگزاری به فروش رسیده است.

- نمایشگاه عکس پرنسس های کوره در آستانه برپایی لغو شد اما به گفته مدیر گالری کاما، کلیه عکس های این نمایشگاه پیش از برگزاری به فروش رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در حالی که قرار بود نمایشگاه عکس های علی صوفی با عنوان پرنسس های کوره روز جمعه 8 اسفندماه در گالری کاما برگزار شود، به ناگهان در صفحه این گالری خبر لغو شدن این نمایشگاه اطلاع رسانی شد.

البته این تعطیلی از آنجا نشأت گرفت که در فضای مجازی از چندین ساعت قبل از برپایی این نمایشگاه، اظهارنظرهای بسیاری در مورد سوژه هایی که مورد عکاسی واقع شده بودند، مطرح شد.

این نمایشگاه مجموعه ای از 15 عکس پرتره رنگی از دخترانی که در کوره های آجرپزی به همراه خانواده هایشان زندگی می کنند و علی صوفی پیش از این درباره این عکس ها گفته بود: برای گرفتن این عکس ها با بچه ها صحبت کردم و از آنها این سوال را پرسیدم که بیشتر دوست دارند چگونه باشند و با این عکس ها تلاش کردم رویاهای آنها را با حداقل امکاناتی که توانستم فراهم کنم، عملی کنم.

همیشه عکس هایی که از بچه های کوره ها می گرفتم، به خودشان هدیه می دادم اما این بار خواستم زیبایی و رویاهای آنها را در مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تعطیلی یک نمایشگاه/ عکس های «پرنسس های کوره» فروخته شدند

ماجرای تعطیلی یک نمایشگاه/ عکس های «پرنسس های کوره» فروخته شدند