مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:002021-02-26ورزشي

آخرین گمانه از رای کاندیداهای فوتبال: گزینه دولت به دوردوم نمی رسد


در فاصله 48 ساعت تا برگزاری انتخابات مهمترین فدراسیون ورزشی کشور که حالا بیشتر از مراسم رای اعتماد وزرا خبرساز شده است، بررسی های صورت گرفته خصوصا گفت و گو با اعضای مجمع فدراسیون فوتبال تا حدودی وضعیت آرای نامزدها در انتخابات را مشخص کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، بر اساس گفته ها و نظرات روزهای اخیر ، همچنین گزارش هایی که به گوش می رسد آرای گزینه مورد حمایت دولت به شدت ریزش داشته است و اغلب اعضای مجمع قصد دارند رای خود را به یکی از نامزدهای مستقل اختصاص بدهند.

اقبال قابل توجهی در روزهای اخیر به جلوگیری از توفیق دولت در مجمع دهم اسفند نشان داده شده و مصاحبه و اظهارات برخی از روسای هیات های استان ها نشان می دهد که موضع جدی علیه دخالت دولت دارند و به گزینه وزارت ورزش رای نخواهند داد.

بر همین اساس انتظار می رود یک چینش تازه و اتفاق بزرگ رقم بخورد.

در این میان سبد رای کاندیداهایی که مخالف دخالت دولت بودند در مجموع و در حال حاضر پیشتاز است و احتمالا با یکی دیگر از نامزدها به دور دوم می رسد.

غافلگیری بزرگ جایی است که بر خلاف پیش بینی ها نامزد مورد نظر دولت مثل انتخابات سایر رشته های ورزشی با اقبال مجمع مواجه نیست و حتی شانس رسیدن به دور دوم را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین گمانه از رای کاندیداهای فوتبال: گزینه دولت به دوردوم نمی رسد

آخرین گمانه از رای کاندیداهای فوتبال: گزینه دولت به دوردوم نمی رسد