مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:402021-02-26سياسي

برخی اظهارنظر رجال سیاسی به دور از واقعیت است


عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه باب اشتباهی در حال بنا شدن است و آن پیوند زدن تحولات کشوری در آن سوی مرزها با کشور ماست، گفت: اظهارنظرهایی که توسط برخی رجال سیاسی انجام می شود با واقعیت ها سازگار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مهدی هدایتی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با گرامیداشت میلاد مولی الموحدین علی بن ابیطالب (ع) اظهار کرد: بنا بر بیانیه مشترکی که بین ایران و آژانس انرژی اتمی منتشر شد، قرار بود  آژانس سه ماه بازرسی خود را متوقف می کند اگرچه از روی ظاهر یک موضوع فنی بوده اما حواشی زیادی را به برای کشور به همراه دارد.

وی با بیان اینکه دو نگاه انتقادی و تبیینی در بررسی این بیانیه وجود دارد، گفت: اظهارنظرهایی که توسط برخی رجال سیاسی انجام می شود با واقعیت ها سازگار نیست لذا انتظار می رود رجال سیاسی دقت لازمه را داشته و در بیان اظهارنظرها دقت کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه کج روی در موضوعات بین المللی در موضوعات داخلی قابل مشاهده است، افزود: باب اشتباهی در حال بنا شدن است و آن پیوند زدن تحولات کشوری در آن سوی مرزها با کشور ماست و این باب شدن غلط، سیاست های کشور را به خود گره می زند، به طوری که برخی از جریانات سیاسی بیش از مردم آن کشور منتظر تحولات کشور مذکور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اظهارنظر رجال سیاسی به دور از واقعیت است

برخی اظهارنظر رجال سیاسی به دور از واقعیت است