مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:102021-02-26سياسي

مساله سراوان، تلاش دشمن در راستای ایجاد ناامنی بود


اتفاقات اخیر سراوان در سیستان و بلوچستان در راستای ایجاد ناامنی و انحراف اذهان بخصوص جوانان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهگلان، ماموستا عبدالسلام محمدی در خطبه های نماز جمعه دهگلان اظهار داشت: در جریان اخیر در سیستان و بلوچستان دشمنان ملت و نظام از این فضای ملتهب برای انحراف جوانان و مردم منطقه و مقابله با امنیت منطقه تلاش می کنند.

به گفته امام جمعه دهگلان، تمامی کلیپ های ویدیویی و صوتی ارسال شده به پیام رسان ها در جهت ایجاد تفرقه و نا امن جلوه دادن منطقه است.

  وی اذعان داشت: در میان این افراد کسانی را می بینیم که با سلاح های سبک و نیمه سنگین با بستن و مسدودکردن جاده ها و راه های ارتباطی و همچنین تخریب فرمانداری و پایگاه و پاسگاه انتظامی به امنیت و وحدت منطقه خدشه وارد می کنند که این نمونه بارز تمرد، خروج و تجاوز به امنیت پایدار منطقه است.

ماموستا محمدی از علمای وحدت محور و دلسوز منطقه خواست با روشنگری و بیداری جوانان منطقه و ارتباط گیری با مسوولین منطقه این شیطنت ها را خنثی نمایند.

  وی در بخش اولیه خطبه ها اظهار داشت: دشمنان حتی برای پیامبر و لغزاندن او طرح و برنامه داشتند پس علما و رهبران جامعه باید به هوش باشند چرا که دشمنان همواره برای منحرف ساختن جامعه ما تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله سراوان، تلاش دشمن در راستای ایجاد ناامنی بود

مساله سراوان، تلاش دشمن در راستای ایجاد ناامنی بود