مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-26سياسي

اگر رعایت نکنیم، گرفتار خواهیم شد


اگر فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم، ترددهای غیرضروری را کاهش ندهیم، در استفاده از ماسک تنبلی کنیم و در ایام عید دورهمی ها را فسخ نکنیم شرایط سختی را پیش رو خواهیم داشت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و بیان گوشه ای از ویژگی های آن حضرت به تأسی از اخلاق، رفتار و کردار ایشان تأکید کرد و  اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون های پاک ریخته شده شهدا این نظام در 42 سال گذشته هزاران سردار سلیمانی را تربیت و تحویل جامعه داده است.

وی، با بیان اینکه در مکتب قرآن و انقلاب اسلامی هزاران درمانی همکاری نکنند شرایطی که امروز در استان خوزستان به وجود آمده و مسئولان نیز دست و پای خود را گم کرده اند، گریبان ما و خانواده های ما را نیز خواهد گرفت.

باقری بنابی خاطرنشان کرد: اقدامات و حرکات مقام معظم رهبری بایستی برای تمام مردم و مسئولین الگو باشد.

وی تصریح کرد: معظم له در برنامه های مختلف به تنهایی و با زدن ماسک پای منبر می نشینند و این یک فرض است که برای شکست دادن کرونا بایستی این روش را ادامه دهیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب گفت: اگر فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم، ترددهای غیرضروری را کاهش ندهیم، در استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر رعایت نکنیم، گرفتار خواهیم شد

اگر رعایت نکنیم، گرفتار خواهیم شد