مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:402021-02-26سياسي

با اخلال گران بازار برخورد قانونی خواهد شد


با توجه به نزدیکی عید نوروز، اقلام ضروری در دسترس همه مردم باشد و ستاد تنظیم بازار، افزایش قیمت کالاهای اساسی را مهار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان اظهار کرد: گاهی اوقات متأسفانه ستاد تنظیم بازار تبدیل به ستاد عدم تنظیم بازار می شود.

وی گفت: با توجه به نزدیکی عید نوروز باید اقلام ضروری در دسترس همه مردم باشد و در غیر این صورت اخلالگران شناسایی و با آن ها برخورد قانونی خواهد شد.

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: گاهی اوقات می بینیم که یک قلم جنس در بازار یافت نمی شود اما از سوی مدیران و منابع رسمی اعلام می شود این اقلام یا در کشور تولید می شود یا به اندازه کافی وارد می شود که این بی ثباتی ها باید نظارت شود.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته نیکوکاری و تشکیل نهاد کمیته امداد گفت: تشکیل این نهاد توسط امام خمینی(ره) پشتوانه بزرگی برای حمایت از نیازمندان و ایتام کشور است.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان رهبری گفت: همچون فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند در مسئله هسته ای همکاری دولت و مجلس برای حلّ اختلافات و پرهیز از دوصدایی وجود داشته باشد، همه باید با هوشیاری کامل مراقب شیطنت های دشمن باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اخلال گران بازار برخورد قانونی خواهد شد

با اخلال گران بازار برخورد قانونی خواهد شد