مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 19:302021-02-26ورزشي

روایت تلخ اسطوره هلندی از یک زمین خوردن مالی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارکو فان باستن یکی از بهترین بازیکنان جهان در زمان خود به حساب می آمد؛ جایی که او با لباس تیم های آژاکس و آث میلان نمایش های فوق العاده ای از خود ارائه می داد و سه بار در سال های 1988، - مارکو فان باستن در بخشی از کتاب خود به یک اتفاق تلخ که در گذشته برایش رخ داده اشاره کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، مارکو فان باستن یکی از بهترین بازیکنان جهان در زمان خود به حساب می آمد؛ جایی که او با لباس تیم های آژاکس و آث میلان نمایش های فوق العاده ای از خود ارائه می داد و سه بار در سال های 1988، 1989 و 1992 جایزه توپ طلا را به دست آورد.

شش لیگ، دو جام اتحادیه اروپا، یک دوره Recopa، دو سوپرکاپ اروپا، دو جام بین قاره ای و جام ملت های اروپا با هلند از جمله افتخارات فان باستن به حساب می آید.

فان باستن یک زندگی ورزشی پر از موفقیت داشت اما آسیب دیدگی مچ پا باعث شد که او زودتر از انتظار با فوتبال خداحافظی کند.

با این حال او فکر نمی کرد که بعد از بازنشستگی نیاز به کار کردن داشته باشد اما سرمایه گذاری های بد و البته اعتماد به نفس کاذب باعث شد که این شرایط سخت را تجربه کند.

اسطوره فوتبال هلند اکنون در بخشی از کتاب زندگی نامه خود به صحبت درباره این مسائل پرداخته است: احساس می کنم لحظه خوبی برای صحبت درباره داست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلخ اسطوره هلندی از یک زمین خوردن مالی

روایت تلخ اسطوره هلندی از یک زمین خوردن مالی