مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:202021-02-27حوادث

تعریف خطوط جایگزین انتقال گاز در شهرها و صنایع بزرگ لرستان


سعی کردیم برای این که از پایداری تأمین گاز اطمینان داشته باشیم در خیلی از شهرهای استان و صنایع مهم خطوط جایگزین تعریف کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: سعی کردیم برای این که از پایداری تأمین گاز اطمینان داشته باشیم در خیلی از شهرهای استان و صنایع مهم خطوط جایگزین تعریف کنیم.

کرم گودرزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به سیل سال گذشته در استان و اینکه تعدادی از زیرساخت های گاز در بخش توزیع و تغذیه در شهرستان های خرم آباد، چگنی، معمولان و پلدختر آسیب جدی دیدند، ما نقاطی که آسیب دیدند و احساس کردیم در آینده دچار آسیب خواهند شد را شناسایی کردیم که تاکنون بیش از 450 نقطه شناسایی و کار مقاوم سازی انجام شده است.

وی ادامه داد: ما CGS ورودی شهر پلدختر را به طور کامل جابجا کردیم و همینطور خط تغذیه شهر معمولان را مقاوم سازی و بازسازی و تعویض خط را به طور کامل انجام دادیم.

گودرزی افزود: همچنین در ورودی شهر معمولان برای شرایط بحران یک خط جایگزین قرار دادیم که اگر خط اصلی آسب دید بتوانیم از آن استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان تصریح کرد: در جریان سیل خط لوله انتقال گاز شهر سپیددشت آسیب دیده بود که ترمیم و مقاوم سازی را نیز در این خط انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف خطوط جایگزین انتقال گاز در شهرها و صنایع بزرگ لرستان

تعریف خطوط جایگزین انتقال گاز در شهرها و صنایع بزرگ لرستان