مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:402021-02-27فرهنگي

آلبوم «تا صبح شب یلدا» با شعرخوانی «سایه» شنیدنی شد


همزمان با نود و چهارمین سالروز تولد امیرهوشنگ ابتهاج آلبوم «تا صبح شب یلدا» با شعرخوانی این شاعر و آثار آهنگسازان برگزیده موسیقی کلاسیک دنیا پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- همزمان با نود و چهارمین سالروز تولد امیرهوشنگ ابتهاج آلبوم تا صبح شب یلدا با شعرخوانی این شاعر و آثار آهنگسازان برگزیده موسیقی کلاسیک دنیا پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با نود و چهارمین سالروز تولد امیرهوشنگ ابتهاج شاعر و پژوهشگر پیشگام زبان و ادبیات فارسی آلبوم تا صبح شب یلدا با شعرخوانی این شاعر روی موسیقی آهنگسازان برگزیده موسیقی کلاسیک دنیا، توسط کانون فرهنگی هنری نی داوود منتشر شد.

در این آلبوم که علاوه بر نسخه دیجیتالی به صورت فیزیکی در قالب دو آلبوم منتشر شده، تعدادی از آثار منتخب امیرهوشنگ ابتهاج با صدای او و موسیقی تعدادی از آهنگسازان مهم و تاثیرگذار موسیقی کلاسیک دنیا برای شنوندگان ارائه شده است.

کاروان با موسیقی سمفونی شماره 2، موومان اول اثر آرام خاچاطوریان، برای روزنبرگ ها با موسیقی اورتوراگمنت اثر بتهوون، زمین با موسیقی سمفونی شماره 39، موومان اول اثر موتزارت، بازگشت روی موسیقی سرناد op.

8، موومان سوم اثر بتهوون، شب گیر روی موسیقی تریپل کنسرتو، موومان اول اثر بتهوون، ای فردا روی سمفونی شماره 8، موومان اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «تا صبح شب یلدا» با شعرخوانی «سایه» شنیدنی شد

آلبوم «تا صبح شب یلدا» با شعرخوانی «سایه» شنیدنی شد