مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:002021-02-27اقتصادي

جهانگیری: منطقه اینچه برون می تواند یک قطب بزرگ توسعه ای باشد


معاون اول رییس جمهور که به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح در زمینه های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و روستایی به استان گلستان سفر کرده است، از سوی استاندار و مدیران ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت.

- معاون اول رییس جمهور که به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح در زمینه های عمرانی، صنعتی، کشاورزی و روستایی به استان گلستان سفر کرده است، از سوی استاندار و مدیران ارشد استان مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری که در این سفر از سوی وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی همراهی می شود، قرار است در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان و نیز نشست با نخبگان شرکت کند و به بررسی مسائل و مشکلات استان بپردازد.

معاون اول رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه گرگان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان از هر نظر دارای ظرفیت های مناسبی برای توسعه است و نیروی تحصیلکرده و کارآمد این استان قادر است که این ظرفیت ها را در مسیر پیشرفت استان به خدمت گیرد.

وی با اشاره به شرایط اقلیمی استان گلستان و حضور دریا و جنگل در این استان، خاطرنشان کرد: ظرفیت های گردشگری استان گلستان شرایط مساعدی را فراهم کرده تا طبیعت زیبای این استان به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مطرح باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: منطقه اینچه برون می تواند یک قطب بزرگ توسعه ای باشد

جهانگیری: منطقه اینچه برون می تواند یک قطب بزرگ توسعه ای باشد