مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-27فرهنگي

ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا، بین المللی برگزار می شود


دبیر علمی ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا با بیان اینکه ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا به صورت بین المللی برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره جشنواره بین المللی AYSF برای اولین بار و با همکاری اتحادیه دانشمندان جوان اندونزی برگزار می شود.

- دبیر علمی ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا با بیان اینکه ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا به صورت بین المللی برگزار خواهد شد، گفت: در این دوره جشنواره بین المللی AYSF برای اولین بار و با همکاری اتحادیه دانشمندان جوان اندونزی برگزار می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رشیدی جهان در ارتباط با جزییات برگزاری جشنواره اظهار کرد: این برنامه در محورهای متنوعی همچون نمایشگاهی از دستاوردها، دست سازه ها و اختراعات دانش آموزی، سمینارهای علمی، ماراتون کسب و کار دانش آموزی، برنامه نویسی، ایده پردازی و TedTalk برگزار می شود.

وی ادامه داد: این دوره همچون دوره های گذشته جشنواره ابن سینا، دانش آموزان مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و تمامی هنرستان ها و مدارس را تحت پوشش قرار می دهد و شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به وب سایت جشنواره به آدرس www.

ebnesinafestival.

com مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا، بین المللی برگزار می شود

ششمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا، بین المللی برگزار می شود