مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-27ورزشي

چرخش مهاجم لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس


مهاجم لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس شرایط خود و باشگاه پرتغالی اش را تغییر داد تا راهی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی با این تیم در نیم فصل رقابت های لیگ برتر با شناخت ضعف تیمش در امر گلزنی خواهان جذب شهریار مغانلو شد.

این مهاجم بلندقامت که در ابتدای فصل نیز پیشنهاد پرسپولیس را دریافت کرده بود اصرار به لژیونر شدن داشت تا با قرارداد مالی کمتری نسبت به سایر بازیکنانی که در خارج بازی می کنند به فوتبال باشگاهی پرتغال رفته و به سانتاکلارا بپیوندد.

جای خالی عیسی! عیسی آل کثیر مهاجم گلزن پرسپولیس در لیگ قهرمانان 2020 آسیا که تاثیر بسزایی در فینالیست شدن تیمش داشت به دلیل خوشحالی خارج از عرف در جریان همین بازی ها با محرومیت 6 ماهه کنفدراسیون فوتبال آسیا روبرو شد تا نتواند برای سرخپوشان تا 13 فروردین 1400 بازی کند.

آرمان رمضانی و مهدی عبدی نیز در دور رفت فصل جاری لیگ برتر به هیچ وجه نتوانستند انتظارات کادر فنی و هواداران را در غیاب آل کثیر برآورده کنند تا یحیی بار دیگر سراغ مغانلو برای حل مشکل گلزنی تیمش برود.

مخالفت همه جانبه با پیشنهاد اولیه باشگاه سانتاکلارا پرتغال پس از دریافت پیشنهاد پرسپولیس موافقت خود را تنها با جدایی قرضی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش مهاجم لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس

چرخش مهاجم لژیونر فوتبال ایران برای پیوستن به پرسپولیس