مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:502021-02-27اقتصادي

ایستادن در صف مرغ شایسته شهروندان نیست


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: وجود صفوف خرید مرغ در شرایط فعلی که شاهد شیوع کرونا هستیم، به هیچ وجه خوشایند نیست و به خاطر وضعیت پیش آمده از شهروندان عذرخواهی می کنیم.

- ایسنا/البرز رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج گفت: وجود صفوف خرید مرغ در شرایط فعلی که شاهد شیوع کرونا هستیم، به هیچ وجه خوشایند نیست و به خاطر وضعیت پیش آمده از شهروندان عذرخواهی می کنیم.

احمد خیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به صفوف طولانی شهروندان در بازار روزهای کرج برای دریافت مرغ با نرخ تنظیم بازاری اظهار کرد: روزانه حدود 70 تن مرغ گرم به قیمت 20 هزار و 400 تومان در 10 بازار روز کرج توزیع می شود.

وی ادامه داد: وقتی گوشت گران می شود شهروندان خود به خود به سمت استفاده بیشتر از گوشت مرغ می روند و همین افزایش مصرف باعث شده میزان عرضه با تقاضای مرغ در کرج هماهنگی نداشته باشد.

وی با اشاره به سرانه مصرف مرغ در کشور گفت: هر ایرانی به طور متوسط سالانه 32 کیلوگرم مرغ مصرف می کند ولی با گران شدن قیمت گوشت قطعا میزان مصرف مرغ افزایش می یابد.

وی توضیح داد: البته در روزهای پایانی سال قرار داریم و برخی از شهروندان اقدام به خرید و ذخیره مرغ برای روزهای عید خود می کنند که این امر هم باعث افزایش تقاضا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادن در صف مرغ شایسته شهروندان نیست

ایستادن در صف مرغ شایسته شهروندان نیست